الأربعاء، 28 مايو 2008

بلطجة كلمات


رجاء من السادة الزوار ترك السنج والمطاوى والقصافات خارج الحزب وذلك

لدواعى امنية فى


غاية الاهمية مش عاوزين ضرب . الكلام اللى هيتقال عاوز روقان بال


واجهزة الانذار شغالة اخر تمام نتمنى لكم قضاء اسعد الاوقات


مع تحيات ادارة الحزب ..................................

-----------------------------------------------------------------------

هضرب كرسي فى الكلوب


وأقلب القاعدة ضرب بوكس


ايه ياعم سبنى افن


سبنى اضرب كرسي فى الكلوب


ولا انا ماليش نفس اعيش


ولا انا يعنى هوب هوب


عاوزة اعيش


عاوزة اصحى مالاقيش شاويش


عاوزة الاقى بسمه حلوة على الوشوش


عاوزة اسمع كلمة حلوة تدوبنى دوب


سبنى اضرب كرسى فى الكلوب


سبنى اجرى فى الشوارع


سبنى اهرب من الحنين


خلاص ياناس هطق خلاص


بس لسه عندى حنين

هناك 54 تعليقًا:

فاتيما يقول...

لووووووولى
خدينى جنبك إحياة أبوكى
أنا كمان نفسى اعمل من اللى قولتى عليه دا كله بس من غير ما نتشد على بوكس و لا يروحو يجيبونا من المحافظة
و الحنين دا لوحدها مشكلة كبيرة
أحلمى يا لولى أحلمى
و مسيرنا يوم نحققه
تحياتى يا ريسة

رحــــيـل يقول...

انا داخله رافعه الرايه البيضا
لا مطاوى ولا سنج
هههههههههههههه

المهم انك بعد كل ده انك لسه عندك حنين
احنا اهم حاجه يفضل عندنا القدره على الاحلام
حقنا بجد

تحياتى لكى

محمد عبد الغفار يقول...

طب ميجرب يبنى يزرع ولا ينور كلوب
ويبتسم فى وش عيشته ولو غرقان فالطين لشوشته
ويقول لنفسه وعيلته قبل اى حد تانى أستوب

نوقف اللوم والعتاب وكلنا نمسك كتاب
نقرأ نفهم نعمل نوصل وميرحش الوقت هدر فالعب والسباب
وضرب الكراسى فى الكلوب

Mafrousa يقول...

هييييييييييييييييه
اضربى و لايهمك
هوه انتى لسه حطقى هههههههه
احنا طقينا و اتفرسنا
بس عاوزه اقولك كلام اخوكى عبد الغفار برضه مظبوط....

أميمة كامل يقول...

أنا أضم صوتى لصوت أ/ أحمد عبد الغفار

ومافيش مانع من شوية فرفشة على ضحكة

من القلب على ملعقتين حرية يعنى جرعة

صغية انت عارفة اننا شعب غير ناضج

ممكن الحرية الكتيرة تعمل تسمم

أو تلبك فكرى و معوى

همس الاحباب يقول...

ههههههه
ايه اللى حصل احنا حسدناكى ولا ايه
ليه كده ما بلاش كرسى فى الكلوب دى
احسن الدنيا ضلمة لوحدها وبلاش طققان
لسه قدامك كتير
بس كلمات رائعة ومعبرة
تحياتى وتقديرى
خالد

كريمة الفاسي يقول...

اعلن انضمامي لحزب الاحلام
والتزامي بكل قواعده وثباتي في شدائده وفرحي في مسراته

وبالنسبة للأسلحة البيضاء ممكن لانها بيضاء تناسب الاحلام قليلا، او ربما على رأي زوجي ذات مرة في رسالة قديمة ايام الخطوبة، سندع الله ان يوزع الحب في قلوب البشر حتى لا يعود هناك مكان لاستعمال السكاكين ولا في المطابخ وعند الجزارين
ما أجمل الاحلام
أتراه لايزال عند رأيه بعد الزواج؟؟

عـــفـــراء يقول...

السلام عليكم
ياحبيبتى ياسلوى كل دة طيب والله كويس ان لسة فية حنين بعد السنج والمطاوى
انا من راى انى انضم للرئاسة معاكى يمكن الاقى حبل طويل يوصلنى للحلم ولو مرة
احلمى بس دايما خلى عنيكى مفتحة علشان تكونى شايفة حلمك تغيرى فية زى ماانتى عايزة سعاتها ممكن يتحقق
تحياتى ..

جيهان علي يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كلنا نبحث عن الحرية
حرية الكلمة والفعل
نكلم براحتنا من غير خوف
ونعمل حاجات كتير ونفك قيود عادات غلط بتصحيحها


تحياتي

HERO يقول...

طيب متروحي تضربي كرسي هو حد ماسكك
وسعوا يا حدعان سيبوها تعمل اللي هي عايزاه وانا ولا اعرفك

تحياتي

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

فاتيما
شوفتى اخرتها دماغى لسعة المرة دى
ويلا ربنا يستر
وازيك ياقمر منورانا

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

ra7eel
بعد دة كله وعندى حنين ان الايام تبتسم
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

محمد عبد الغفار
سيدى سيدى على الكلام انا جاتلى حالة من الفوضى اعذرونى عليها بس انا ماعرفشى اضرب اى حاجة ولا حتى صرصا قلت ابلطج عن طريق الكلمات
تحياتى لك وللنقد الجميل

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

واحدة مفروسة
طبعا كلامه صح بس كان نفسي اعمل بلطجية ماليش نفس ياقمر
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

أميمة كامل
طبعا انا مع الحرية المسئولة و
وانا كمان بضم صوتى لصوت الاستاذ محمد عبد الغفار
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

همس الاحباب
لا ماتخافش عمر الشقى بقى بس انا ساعات بطق وبحب اشارككم معايا
منورنا دايما

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

كريمة الفاسي
نورتى الحزب
تحياتى لكى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

عـــفـــراء
تعالى وانضمى معايا للرئاسة دة الريسة تحت امر سيادتك انتى تؤمرى بس
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

جيهان علي
هى فعلا ثورة على الفيود وطققان دماغ ربنا يعفينا
تحياتى لكى اختى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

HERO
هتسبن فين ياعم انا لهضرب ولا حاجة انا كلام بس وقت التنقيذ ماتلاقيش
بقى كدة ياهيروا
منورنا

HANY YASSIN يقول...

عاوزة اصحى مالاقيش شاويش

نفسي برضة ملقيش ضابط او عسكرى او اى حد منهم
تحياتى لك على موضوعك الحساس هذا
هانى يس

بنت مصريه يقول...

حسبى وشك
الكرسى هييجى ف دماغك
ههههههههههههههههههه
ايه يا سلوه الجمال ده
بوست جميل اتمنى تنورينى

واحد من البلد دى يقول...

إنتى قاعدة فين بالظبط..؟؟
كرسى إيه و كلوب مين..
لأ بجد..حلوة خالص.
ربنا معاكى ..
ولو عايزة كراسى تعاليلى خدى من عندى أصلى عايز أتأكد إن الكلوب إتكسر و بقت ضلمة..
تحياتى ليكى

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

سبنى اجرى فى الشوارع


سبنى اهرب من الحنين


خلاص ياناس هطق خلاص


بس لسه عندى حنين
-------------------

اية دة بقى؟؟؟

دة انتى وصلتى لاعلى درجات البلطجة يا افندم.؟؟

ربنا معاك

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

HANY YASSIN
الله يخليك وحمدا لله انه عجبك
تحياتى

غير معرف يقول...

رئيسة حزب الاحلام

تحياتى

انا بصحى الاقى ابن اخويا الصغير

بيصحينى بدرى ويقولى قوم اصحى فز

شاويش صغير

اتمنى يديم عليكى ربنا نعمة الكلام الجميل

يا اجمل لائيسة حزب لأجمل حزب
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

بنت مصريه
الله يخليكى وكويس انة عجبك
انا ابلطج شوية فى دماغى بس
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

واحد من البلد دى
كلام جنان صح اعمل ايه دماغ بتلسع كل يومين وياريت تبعتولنا كام كرسى لزوم الضرب
تحياتى لك

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:.
عشان تعرفوا اننا قدها وقدود
بس دى بلطجة فى الدماغ بس مالهاش دعوة بالواقع
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

عرفة فاروق السيوطى
شوفت البتنجان اللى الواحد وصله
ربنا يهدى
تحياتى

غير معرف يقول...

السلام عليكم

رئيسة حزب الاحلام

تحياتى

اتمنى تصحى متلاقيش شاويش وكمان تفرحى

وتعيشى وتغنى

كلامك جميل والجميل مليهش الا الجميل

وبعد الشر عليكى من الطققان

الحرية اهم ما نملك لا يجب ان نفرط فيها

تحياتى



تحياتى

شفـقــة و إحســــان يقول...

على فكرة الكرسى جه فى راسى....ههههههههه مدونتك حلوة اوى

Unknown يقول...

احب احييكى على الاسلوب...استمرى بالتوفيق


تحياتى...كريم

مدحت محمد يقول...

متخافيش هتصحى مش هتلاقى شاويش هتصحى تلاقى ستين شاويش
بس انتى متقلقيش

بعد مد قانون الطوارىء هنعيش

وسلميلى على مفيش :D

rovy يقول...

الحمد لله ان لسه فيه حنين
ايه الحكايه .... فين الاحلام الجميله
بس والله انا عزراكى معلش ..
حاول تانى ترجعينا للاحلام الجميله ..
بس ده ما يمنعش انك تطلعى كل اللى جواكى ولا يهمك ....
علشان نقدر تانى نرجع ونحلم معاكى .

دمت بخير واحلام سعيده
تحياتى

rovy

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

عرفة فاروق السيوطى ( الاديب العاشق) الواحد ساعات بيطق
ربنا يعين
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

شفقة و احسان
اسفة بس الكراسى عمالة تتشال لواحدها
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

karim
الله يخليك ويسعدك والله ولى التوفيق

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

مدحت محمد
قانون الطوارئ هنلاقى ميت شاويش
ربنا يستر

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

rovy
اعذرينى الكلمات طلعت كدة منى
بس انشاء الله هرجع للاحلام باذن الله
تحياتى

smraa alnil يقول...

بعيدا عن الموضوع

ياريت تشاركوني في موضوع علي مدونتي
وتنشره معانا
تحياتي

كاميليا بهاء الدين يقول...

ههههههههه

مش عارفه ليه حاسه ان ده السلام الوطنى بتاع حزبنا

تفتكرى ينفع؟؟


تحياتى وحبى

غير معرف يقول...

وطييييييييييي
انبطح أرضا
كرسي طاير أرض جو

يا جااااااااااااامدة ههههههههههههه

أم أحمد المصرية يقول...

ايه يا ست الريسة مالك لقيت الاحلام مش نافعة قلت تقليبها ضلمة :)))))
انا موافقة انك ترمي كرسي في الكلوب لو كان السبب انك حتوصلي الكهرباء

امل يقول...

لااااااااا يا ريسة
بلاش تضربي كرسي في الكلوب
خلينا حزب مسالم أحسن ما يتعمل لنا حظر

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

smraa alnil
انا رحتلك وربنا يبعينك

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

كاميليا
تسلم افكارك ياكامليا انا بجد هعملها السلام الوطنى للحزب
تحياتى لكى ولافكارك

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

maha miho
خلى بالك من الكراسى اللى عمالة تتحدف ربنا يستر
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

أم أحمد المصرية
انا قلت اضلمها عشان اقدر انام فى هدوء
تحياتى لكى ياقمر

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

امل
انا مش قصدى حاجة مضرة انا عاوزة اضلم عشان انام بس
ماتخافيش ياامولة

كوارث يقول...

مطاوي وسنج؟
انا شكلي دخلت خناقة غلط !
ما شاء الله شعرك ممتاز ومعناه جميل
بس حاولي تكتبي كتير ولو معظم القصايد ما كملتش ..
ساعتها هتكون القيدة محدش يقدر يقول فيها بم
رغم قصرها
معبرة جدًا

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

انا ساهيت الأمن ودخلت المطوة بتاعتي .. اصلي مااعرفش أمشي من غيرها
حد يضايقني كدة ولا كدة الأمر مايسلمش

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

هل انا انسان ام شئ لا يدركه الزمان
احساس باعجز يحيطنى احساس بالوحدة والحرمان اري الايام كانها احلام
ارى نفسى عجوز فى طى النسيان
قد اكون فاسيه فى بعض الاحيان ولكنى املك قلب يعذبنى بلا احساس
ارى نفسى انسان لست الا انسان
يريد البوح بالالام ولكنه يخشى ان يتهم بانه انسان

Unknown يقول...

لو بطلنا نحلم نموت
واحنا معاكى فى احلامك
بوست جميل تحياتى