الأحد، 26 أكتوبر 2008

عودة


السلام عليكم

وحشتونى وحشتونى بجد احساس كبير انا بجد افتقدكم الشهور اللى فاتت دى بجد وبجد الف شكر للناس اللى سألوا عنى مش عارفة أشكرهم ازاى بجد واقول اية وبما انى مشتاقة واعذرونى الكيبورد بدأ يفوت حروف ألف شكر للجميع وألف تحية لكل حد أفتكرنى ولو لثانية -----------

------------------------------------------------------------

وبمناسبة الحالة الجميلة دى من السعادة والعودة لأصدقائى وأحبائى المدونين والمدونات وعودة حزب الأحلام سالما الى الشبكة العنكوبوتية عايزين زغروطة جامدة من الاخوة المدونات ولا لية أنا هزغرط لولوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

حزب الأحلام رجع ياجدعان

عاد حزب الأحلام وعادت معه رئيسته إلى الحياة

عاد حزب الأحلام بعد أشهر من الغياب

انا عارفة ان فى ناس هتقول البت النكد دى هترجع تانى بس بجد وحشتونى ومعلش أستحملوا شوية

وألف تحية للناس الجميلة

هناك 24 تعليقًا:

همس الاحباب يقول...

حمدلله على السلامة
ونورتى المدونة والشبكة العنكبوتية

همس الاحباب يقول...

بجد كنا مفتقدينك
جدا

عودا احمد يا ريسة وبلاش غيااااااب تانى

Wish I were a Butterfly ... يقول...

حمدلله على سلامتك يا جميلة
:))
أول مرة أعلق عندك بس لقيتك بتقولي عودة و بعد غياب و بتاع :). ألف حمدلله على سلامتك. مش عارفة هتفتكريني و لا لأ أساسا بس انت وحشتيني بجد

و...امممم...السبب الرئيسي في تعليقي النهاردة هي إني من قبل مااقرأ أي كلمة لقيت نفسي ببتسم ابتسامة هادياااااا خالص:) لما سمعت أول الموسيقى
دي أحلى أغنية بحبها في كل حياتي. شكرا لاختيارك الجميل أوي أوي دة
و معلش على التعليق الملخبط اللي مش باينله أول من آخر دة :$
تحياتي

شهد الكلمات يقول...

حمد الله ع السلامة

بجد نورتي عالم التدوين من جديد

انا كنت لسة من كام يوم بقول هي طولت الغيبة جامد جدا كدة لية نورتينا نورتينا يعني

مستنية جديدة

تحياتي

حـــــدوتـــــة يقول...

السلام عليكم

حمد الله على السلامة
وهتنورى التدوين كله

سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

غير معرف يقول...

عودا حميدا
حمد الله علي سلامتك وسلامه النت

حاجات جوايا يقول...

حمدا لله على السلامة يا جميل
نورتى المدونة
والمجتمع التدوينى
انا كمان كنت منقطعة ورجعت .. الحمد لله بدأنا نرجع تانى

يلا منتظرين مواضيعك يا جميل

أجمل سلام وتحية

سالى

موناليزا يقول...

حمدالله على سلامتك ياقمر

كاميليا بهاء الدين يقول...

عادت وعادت معها الاحلام الجميلة

الف حمد الله علي السلامة

ربنا مش يحرمني منك ابدا يا جميلة

سألت نفسى كتير ياترى روحتى فين؟

ياترى قررت تحلم بعيد عننا؟

ياترى سابت حلمنا؟

ولا احنا مش جزء من حلمها؟

يمكن تكون لقيت حلم تانى أجمل؟

وكنت بادعى لك

يارب حقق احلامها وامانيها

واكتبها من السعداء فى الدنيا والاخرة يارب

وحشتينى اوى خالص كتير لاخر كتير فى الكتير

بحبك ف الله

nona يقول...

حمد الله على السلامة و النت كلة نور بعودة حزب الاحلام
سلميلى على امبرطورية سين كلها

حسن حنفى يقول...

الف مبرووووووووووووووووووك

معلش مش عرفت اهني بدري لان الريدر كان اتمسح :(

حمد لله علي السلامه

في انتظار الجديد ان شاء الله

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

همس الاحباب
الله يسلمك وبجد انا اللى كنت مفتقداكم جدا بس بجد الغياب كان عصب عنى النت فصل والف شكر على السؤال
تحياتى لحضرتك

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

sh I were a Butterfly ...
انا اقدر انساكى ياقمر وانتى بجد وحشتينى اكتر والاغنية دى انا بحبها اوى
تحياتى لكى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

شهد الكلمات
الله يخليكى على السؤال وبجد انتم وحشتونى اوى
الف تحية

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

حـــــدوتـــــة
الله يخليك وبجد انتم اللى هتنورونى
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

mayada
الله يسلمك
والف تحية

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

حاجات جوايا
ناس كتير كانت منقطعة فى الفترة دى
بس بجد وحشانى ويارب تكونى بالف خير
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

موناليزا
الله يسلمك
والف شكر على السؤال
الف تحية

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

كاميليا
حبيبة قلبى كاميليا بجد اية الكلام الجميل دة بس مافيش احلى منكم عشان احلم معاهم ومافيش احلى من كدة ناس بجد انا كنت مفتقداكم جدا
الف تحية لكى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

nona
وامبراطورية س بتسلم عليكى ياقمر
تحياتى لكى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

nona
وامبراطورية س بتسلم عليكى ياقمر
تحياتى لكى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

حسن حنفى
ولا يهمك والف شكر على السؤال
تحياتى لك

Mafrousa يقول...

يا الف حمدا لله على سلامتك يا بنوته
انا قلت انك فوقتي من الحلم
و شوفتي الناس على حقيقتها
................
كويس انك لسه ريسة الاحلام
تحياتي

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

واحدة مفروسة
ههههههههههههههههههههه
والله انتى زى العسل بس حتى الناس لو ظهرت على حقيقها فانا بحبهم لان كل واحد فينا مش ملاك ولازم نتقبل بعض بعيوبنا وثغراتنا بس سينك من كل دة انتى وحشانى اوى