الأربعاء، 4 فبراير 2009

البقاء لله فيمن رحلوا عنا


البقاء لله

الفارس الملثم ووالد الاستاذة خيخة

بجد الواحد حاسس بالحزن لفقد ناس عزاز علينا وكنت تحس فى كتابات الفارس الملثم بالطيبه والحس المرهف والصدق فى كل كتاباته وتجد كتاباته قد ايه فيها حزن صدق

لم استطيع ان امنع نفسى من الكتابه عنه والتعزيه فيه واتمنى من الله ان تكون هذة اخر الاحزان فى العالم التدوينى وان لله وان اليه راجعون مدونته محمد الفارس الملثم

وأدعوكم جميعا للاتصال هاتفيا بوالدته لتقديم التعازي للتخفيف عنها وشد أزرها
0102537723
ادعوكم لقراءة الفاتحة

هناك 18 تعليقًا:

سلوى يقول...

البقاء الله

ربنا يرحمهم ويغفر لهم
اللهم آمين

princess يقول...

اللهم اغفر ليهم
امين

جنّي يقول...

البقاء لله

اللهم اغفر لهم وارحمهم واسكنهم الجنة ..

ولا نقول الا ما يرضي ربنا
انا لله وانا اليه راجعون

Empress appy يقول...

ربنا يرحمهم جميعا برحمته

غير معرف يقول...

السلام عليكم
الله يرحمه يارب ويتقبله فى الصالحين
ويرزق أهله ويرزقنا الصبر والسلوان

ودى نمرة تليفون والدته ياريت نتصل نواسيها 0102537723

الفقيرة إلى الله أم البنات يقول...

إنا لله وإنا إليه راجعون
اللهم صبر امه واربط على قلبها يارب
وارزقه منزلة الشهداء والصديقين

عاشقه وغلبانه يقول...

ربنايرحمنا جميعا احياء واموات

r يقول...

انا لله وانا اليه راجعون
ربنا يرحمهم ويصبر اهلهم ان شاء الله
ولاحول ولا قوه الا بالله

حسن حنفى يقول...

انا لله وانا اليه راجعون

اللهم ثبت اهله

مصطفي احمد يقول...

انا لله وانا اليه راجعون

همس الاحباب يقول...

البقاءلله
ان لله وانا اليه راجعون
ربنا يرحم امواتنا واموات المسلمين جميعا
تحياتى

فاتيما يقول...

فيكى الخير يا سلوى
و كلنا شعرنا بنفس غحساسك دا
حتى من لم يعرفه عن قرب او يتواصل معه فى مدونته
لكن كنا بنقابل إسمه فى صفحة تعليقات الآخرين و كأننا نعرفه إحنا كمان
ربنا يتغمده هوه و والد خيخة بواسع الرحمة
هما و كل امواتنا جميعاً
تحياتى و حبى يا حبيبتى

اسماء يقول...

سبحان الله
هو الموضوع بقا عامل كده ليه
اللهم لا اعتراض
سبحانك اغفر لنا
اللهم ارحم جميع امواتنا وادخلهم فسيح جناتك
البقاء لله
في الفارس الملثم
ووالد خيخة
واستاذي شريف جلال

GiGi world يقول...

ربنا يرحمنا ويصبرنا ويصبر اهله
ويحم كل موتى المسلمين
ويرهم محمد ويجزيه خير على طيبته ورقه كلامه واحترامه للقلم اللى كان بيكتبه
للحس المرهف لوعه كل حاجه فيه
يارب صبرنا يارب يارب يارب
مش عارفين نقول ايه
ومامته بتحاول تتماسك
هى الدنيا كده بس

mohamed ghalia يقول...

الله اغفر له وارحمه
الله منور له فى قبره ووسع له فى مدخله
اللهم ارزقه الفردوس الأعلى

الرابطة وبناء الأمة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نتقدم بدعوي لك أخي ( أختي ) المدون بمناقشة
محاكمة عادلة
مبارك بين التأييد والرفض
ملف يناقش ويحلل ويضع الحلول
رائيك يهمنا جدا
مع خالص تحياتنا الكتيبة السياسية

الفراشة الصغيرة يقول...

انا لله وان اليه راجعون
اللهم اسكنه فسيح جناتك
واغسله الماء والثلج والبرد
واحشره مع الصالحين يارب العاملين

حـــــدوتـــــة يقول...

السلام عليكم

ربنا يرحمه
الواحد حس قد ايه الموت قريب

سلالالالالالالالالالالالالالالالالالام